عطر نارسیس

زنانگی تعادل شناخت شخصی ، قدرت شخصیت ، اعتماد به نفس ، عقل است - همراه با فضل و زیبایی ، هوش هیجانی ، شهود و آسیب پذیری. "ما بندرت چنین کلمه ای را شنیده ایم که توسط Narciso Rodriguez در آن جمله خلاصه شود - که شاید توضیح دهد که چرا کار وی بدون صفت "زنانه" به آن بندرت توصیف می شود.

فقط ممکن است که Narciso Rodriguez نام طراحان لب شما نباشد. اما اگر تا به حال اپیزودی از Sex In The City (شخصیت کیم کاترال ، سامانتا که اغلب در Narciso Rodriguez از طریق منهتن تردد می کرد) تماشا کرده اید ، یا لباس بارداری زیبا ، کاملا زنانه سارا جسیکا پارکر را تحسین کرده اید ، یا ظاهراً به نظر می رسید در تصویری از کارولین بست کندی فقید در لباس عروس خزدار و متعصبانه خود (و چه کسی می تواند از آن تصویر برجسته مد فرار کند؟) ، پس شما لباس نارسیسو را می شناسید.

امروز ، چندین بار که از شورای طراحان مد آمریکا به عنوان طراح سال اعطا شده است ، نارسیسو پیشگویی هایی را انجام می دهد که یک روز ، نام او در آنجا با دونا و کالوین و رالف به عنوان یکی از طراحان نامی است که پس از آن دوست داریم .

او در نیوآرک ، نیوجرسی بزرگ شد. همانطور که او به جو فیرلی ، یکی از بنیانگذاران انجمن عطر گفت: "خانواده من همه با دستان خود کار می کردند ،" توضیح جزئی او برای چنین انتخاب شغل بعید برای پسر مهاجران فقیر کوبایی است. uncle عموی من آرایشگر بود - و در اوقات فراغت خود خانه ای ساخت. عمه من یک رادیو را جدا می کرد و دوباره آن را کنار هم می گذاشت. و مادرم و مادربزرگم گلدوزی کردند. این همان کاری است که ما در خانه خود انجام دادیم. فروشگاه همیشه تخفیف حراجی تو.سهم هنری Narciso: تبدیل جعبه های کفش به ساختمان های فانتزی ، درها و پنجره ها را در آنها بریده اید. در واقع ، او قبل از ثبت نام در دوره های طراحی گرافیک و در نهایت ، برای تحصیل در زمینه طراحی مد در مدرسه پارسونز در نیویورک ، برای مدت کوتاهی با ایده حرفه معماری معاشقه کرد.

NARCISO_AD در اوقات فراغت خود ، توضیح می دهد نارسیسو رودریگز ، ... من همه افراد را در خانه دیوانه کردم ، تمام شب بیدار ماندن (در اتاق خواب سیاه و سفید من) ، تماشای فیلم های سیاه و سفید. احتمالاً به همین دلیل است که من حتی الآن هم بسیار سیاه و سفید طراحی می کنم. "(همراه با" صورتی بدوئر "، آنها رنگ امضای او هستند.)

نمادهای سبک او ، هم اکنون و هم اکنون ، آدری هپبورن و کاتارین هپبورن ، دیتریش - و البته جکی اوناسیس بودند. ... اما اگر می توانستم فقط یک الهه صفحه نمایش را انتخاب کنم که لباس بپوشم ، آن گاربو بود: او بسیار دور از ذهن ، نفسانی ، مرموز - و شیک بود. عطرو ادکلن حراجی تو. اما در واقع ، تمام زنان خانه من نیز الهام بخش سبک من بودند - مادر ، خاله ها ، خاله های بزرگ من. آنها جعبه های کلاه گیس و کت و شلوارهای چوبی شانل و تخته های جعلی خود را داشتند ، و برای ساحل ، این لباس های حمام مشکی بزرگ را داشتند. "

بلافاصله از دانشگاه خارج شد ، نارسیسو کار رویایی خود را انجام داد: کار برای دونا کاران در آن کلاین. پس از انفرادی دونا ، Narciso به TSE Cashmere نقل مکان کرد ، سپس Cerruti - و بعداً با ایجاد اولین مجموعه امضای خود شغل تجار چرمی لوکس اسپانیایی Loewe (سپس در جاهای خسته کننده طراحی) را شروع کرد. از سال 1991 و 1994 ، او مدتی نیز برای کالوین کلاین کار کرد - و هیچ چیز دیگری از این استاد برش هوشمندانه لذت نمی برد جز اینکه یک تکه پارچه را به طور ماهرانه روی بدن یک زن بچسباند ...

این مردی است که زنان را پرستش می کند و هرگز در پیمایش او چیزی نمی بینید که بتواند هرکدام از ما را به قربانی مد تبدیل کند. او می گوید: "من در یک مأموریت هستم" ‘وقتی خلق می کنم ، برای لذت یک زن است ، تا او را شاد کند. این چیزی است که به او احساس خوشبختی می دهد ، چیزی که باعث می شود احساس خوبی داشته باشد. "

از زمان راه اندازی اولین عطر وی ، خوشبختانه راهی برای لذت بردن از کاری که نارسیسو رودریگز برای زنان انجام می دهد وجود دارد. اولین عطر رایج او - نارسیسو رودریگز برای او - از روغن مشک مصری که یکی از دوستانش به نارسیسو نوجوان هدیه داد الهام گرفت و از آن زمان به بعد درباره آن وسواس زیادی دارد.

عطر نارسیس رودریگز

screen-shot-2016-12-08-at-10-42-15 "این برای همه زنان است." "این چیزی شخصی من است که می خواستم به زنان بدهم." برای او برنده دو جایزه Fragrance Foundation (FiFi) جایزه بهترین عطر جدید در توزیع محدود ، در انگلیس و ایالات متحده شد.

NARCISO در بطری مکعبی حیرت انگیز خود در سال 2014 به این مجموعه پیوست و به یک کلاسیک فوری تبدیل شد. (در عین حال ، برای ترکیبات رایحه های نارسیسو رودریگز ، به زیر مراجعه کنید.) این بوسیله ستاره "بینی" Aurélian Guichard ساخته شده است. طراح می گوید: "من می خواستم عطری بسازم که سر انسان را برگرداند."

این یک حلقه است با گل رز و گاردنیا ، که بوسیله مشک و کهربا کریستالی بوجود آمده است ، در پایه آن قرار دارد. همانطور که وبلاگ نویس The Candy Perfume Boy مشاهده می کند ، با NARCISO ، ‘سادگی و وضوح موضوعات اصلی هستند. نارسیس رودریگز مردانه. مثل همیشه با چنین خلوصی ، ممکن است همه چیز در ظاهر بی دردسر به نظر برسد - اما در زیر این روکش واضح ، کار پیچیده ای در حال انجام است. چنین سادگی کار سختی را می طلبد و NARCISO نمونه ای عالی از عطرهای گاه به گاه پر از زیبایی ، هوش و ظرافت است. '

و این کاملاً زنانه است همانطور که انتظار دارید - از یک طراح که این کیفیت را بهتر از تقریباً هر کیفیتی که ما از ملاقات با آن لذت برده ایم درک می کند.