لوازم آرایشی

چه تازه کار آرایش باشید و چه سال ها در زمینه مواد آرایشی آزمایش کرده اید ، داشتن مجموعه ای با ملزومات مهم آرایش که به شما امکان می دهد ظاهری روزمره و روزمره ایجاد کنید بسیار مهم است. پس از به دست آوردن اصول اولیه آرایش ، بسیار ساده تر است که محصولات آرایش بازیگوش یا مرسوم ، مد روز را به مجموعه خود اضافه کنید و آنها را در زیبایی ظاهری خود بگنجانید.

در این مقاله ، من مهمترین محصولات آرایش برای خانمهای جوان را به شما معرفی خواهم کرد ، خواه تازه کار آرایش باشید که برای سال اول می رود و مطمئن نیستید چه چیزی را بیاورید ، یا اینکه قبلاً تجربه ای در زیر دارید کمربند خود را دنبال کنید و به دنبال پر کردن برخی از خلا مجموعه خود هستید.

بنابراین ، به اسکرول ادامه دهید تا لیست لوازم ضروری آرایش صورت ، چشم ها و لب ها و همچنین ابزارهای ضروری برای استفاده و ذخیره آرایش را ببینید.

ملزومات آرایش - صورت:

1. آغازگر صورت

در حالی که برخی از مردم فکر نمی کنند که آغازگر صورت ضروری است ، من شخصاً آن را یک مرحله حیاتی در برنامه آرایش خود می دانم.

تأثیرات دقیق آغازگرهای صورت بر روی پوست و آرایش شما می تواند متفاوت باشد ، اما به طور کلی ، هدف اصلی آنها این است که پوست شما صاف به نظر برسد و آرایش شما در طول روز به نظر تازه برسد.

صرف نظر از نوع پوست ، یک آغازگر برای شما وجود دارد ، خواه به دنبال فرمولی برای کنترل چربی و / یا آکنه ، مرطوب کردن ، صاف کردن بافت ناهموار ، صحیح رنگ و غیره باشید.

2. پایه

فونداسیون احتمالاً سخت ترین قسمت از برنامه های آرایشی شما برای درست شدن است ، زیرا شما نه تنها باید نوع پوششی را که می خواهید (مثلاً محض / طبیعی ، متوسط یا کامل) در نظر بگیرید ، بلکه نوع پوست و زیر رنگ آن را نیز در نظر بگیرید.

اگر تازه می خواهید از فونداسیون استفاده کنید یا مطمئن نیستید که چه نوع سایه ای برای شما مناسب است ، من توصیه می کنم به نزدیکترین فروشگاه Sephora ، MAC یا فروشگاه بزرگ خود بروید و یک آرایشگر به شما کمک کند یکی را انتخاب کنید که با شما مطابقت داشته باشد. چهره و متناسب با نیازهای شما برای پوشش است.  بهترین ابزار و لوازم آرایشی در حراجی تو.همچنین اگر می خواهید قبل از خرید احساس کنید که فرمول روی پوست شما چه احساسی دارد ، درخواست یک نمونه خوب است.

حتی اگر ترجیح می دهید در داروخانه فونداسیون بخرید ، من هنوز هم توصیه می کنم ابتدا در یک فروشگاه بالاتر خریداری کنید. این به شما ایده بهتری می دهد که به دنبال کدام سایه ها بگردید.

همچنین ، ابزارهای جستجوی بنیاد آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

3. کرم BB

من شخصاً کرم BB را به فونداسیون معمولی ترجیح می دهم ، زیرا به نظر من بسیار طبیعی تر است. اگر به دنبال چیزی هستید که دارای مزایای مراقبت از پوست مانند مرطوب کننده یا پرایمر باشد (برخی از کرم های BB دارای پرایمر هستند) یک گزینه عالی است.

علاوه بر این ، اگر تازه وارد دنیای آرایش شده اید ، یک کرم BB خوب حتی برای شروع بهتر است ، زیرا احساس سبکی روی پوست دارد ، استفاده از آن سخت است و می توان آن را با انگشتان استفاده کرد.

یک نقطه ضعف عمده برای کرم های BB وجود دارد ، این است که آنها معمولاً در محدوده سایه محدود هستند و به رنگهای تیره پوست مناسب نیستند. با این حال ، من توانستم این مقاله را پیدا کنم که لیستی از گزینه های کرم BB را برای کسانی که رنگ تیره دارند ارائه می دهد. ( اگر توصیه ای برای کرم های BB برای زنان رنگین پوست دارید ، فراموش نکنید که نظر دهید!)

4. کانسیلر

اگر آکنه ، سیاهی سیاهی یا هر نوع تغییر رنگ دارید ، پوشاننده پوشاندن یکی از موارد ضروری است.

کانسیلرها به صورت فرمول های کامل و با پوشش گسترده تر ارائه می شوند و اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید بستگی به میزان پوشش شما دارد.

هنگام انتخاب کانسیلر برای آکنه و / یا تغییر رنگ ، سایه ای را پیدا کنید که تا حد ممکن به سایه کرم پایه / BB شما برای طبیعی ترین ظاهر نزدیک باشد.

حلقه های تیره کمی پیچیده تر هستند ، زیرا تغییرات زیادی در سایه ها و نوع ظاهر آنها در رنگ های مختلف پوست وجود دارد ، اما به طور کلی ، استفاده از کانسیلر هلو یا رنگ صورتی برای پوشاندن آنها ایده خوبی است.

5. رژگونه بزنید

قرار دادن رژگونه می تواند تأثیر بسزایی در ظاهر کلی شما داشته باشد و من شخصاً هرگز آن را از روال آرایش خود دور نمی کنم. رژگونه به ویژه در صورت استفاده از پایه ای با پوشش مات بیشتر ضروری است ، که گاهی اوقات باعث می شود چهره شما کمی صاف به نظر برسد.

رژگونه دارای فرمولاسیون پودر ، ژل و کرم است که محبوب ترین پودر است. گرچه اخیراً رژگونه و کرم و ژل نیز بسیار محبوب شده اند.

هنگام انتخاب رنگ رژگونه ، چیزی را انتخاب کنید که به شما یک براقیت طبیعی بدهد. صرف نظر از نوع پوستی ، مراقب باشید هنگام استفاده زیاد روشن نباشید و از دست خیلی سنگین استفاده نکنید ، زیرا این موارد باعث می شود دلقک به نظر برسید.

به طور کلی ، رنگ های صورتی و هلو در پوست های روشن تا متوسط بهترین عملکرد را دارند ، در حالی که سایه های بنفش ، بنفش و مارون در رنگ های تیره پوست بهتر است.

چیزی که توصیه می کنم ، صرف نظر از فرم صورت ، استفاده از رژگونه است که روی سیب های گونه و به صورت مورب به سمت بالا به سمت خط موهای شما قرار دارد. این کار نه تنها باعث شستشوی رنگی سالم به صورت شما می شود بلکه به تأکید بر استخوان گونه و برجسته سازی خطوط طبیعی صورت نیز کمک می کند. به نظر می رسد طبیعی تر از استفاده از رژگونه روی سیب گونه های شما باشد ، به شرطی که خوب مخلوط شود.

6. برجسته

صحبت از هایلایت ، من نمی توانم برجسته را از این لیست خارج کنم!

مانند بسیاری از محصولات زیبایی دیگر ، هایلایتر به اشکال مختلف وجود دارد: پودر ، کرم ، مایع ، استیک و پودر / کرم ترکیبی. هر یک از این اشکال مزایای منحصر به فرد خود را دارد ، اما من برای مبتدیان پودر یا چوب را توصیه می کنم ، زیرا کار با آنها راحت ترین است.

روش ضد احمقانه من برای استفاده از هایلایتر این است که آن را به آرامی در امتداد پل بینی ، بالای استخوان گونه ، کمان کوپید و درست زیر ابروهای خود اعمال کنید.

شما حتی می توانید چند کار را انجام دهید و از هایلایتر خود به عنوان سایه چشم استفاده کنید!

در آخر ، درست مانند یافتن سایه مناسب پایه ، یافتن سایه مناسب هایلایتر به رنگ پوست و رنگ زیر بستگی دارد ، بنابراین بهتر است در صورت امکان رنگ های مختلف را شخصاً آزمایش کنید.

7. برنزر

من به عنوان کسی که عاشق رنگ پریدگی است ، من واقعاً از برنز استفاده نمی کنم. با این حال ، اگر می خواهید ظاهری آفتابی ببوسید ، استفاده از سایه مناسب برنز ضروری است.

من توصیه می کنم عمیق تر از یک یا دو سایه عمیق تر از رنگ طبیعی پوست خود نباشید ، یا آن را به آرامی در نقاط بلند صورت خود برای یک درخشش سالم گردگیری کنید ، یا به راحتی در حفره های گونه های خود (زیر جایی که قرار داده اید) رژگونه شما)

در هر صورت ، حتماً از یک دست سبک استفاده کنید و خوب مخلوط شود!

در مورد مات در مقابل براق بودن ، این به بقیه ظاهر شما بستگی دارد: اگر تمام محصولات دیگری که روی صورت خود استفاده می کنید مات هستند و می خواهید درخشندگی ایجاد کنید ، با کمی درخشش به دنبال چیزی بروید. اما ، اگر قبلاً از سایر محصولات براق استفاده می کنید ، با فرمول مات همراه باشید تا از اضافه بار درخشش جلوگیری کنید.

8. تنظیم اسپری / پودر

دقیقاً مانند آغازگرهای صورت ، اسپری / پودر تنظیم کننده باعث می شود که آرایش شما در طول روز ثابت بماند.

فرمول های مختلفی بسته به نوع پس از اتمام کار شما (به عنوان مثال مات ، درخشان و غیره) و فواید مراقبت از پوست ، در صورت وجود ، می خواهید اسپری / پودر تنظیم کننده شما باشد (به عنوان مثال مرطوب کننده ، جذب کننده روغن ، و غیره.). به صفحه اینستاگرام حراجی تو سر بزنید. اگر می خواهید آرایش شما دوام بیاورد ، از این مرحله صرف نظر نکنید!

ملزومات آرایش - چشم ها:

9. آغازگر چشم

آغازگر چشم برای من یک نجات دهنده بوده است ، زیرا قبل از شروع استفاده از آن ، آرایش چشم من تقریباً طی دو یا سه ساعت از بین می رفت.

یک آغازگر خوب چشم نه تنها باید از لغزش ، محو شدن و چین خوردن آرایش چشم شما جلوگیری کند ، بلکه باید در فرمولاسیون باشد که باعث می شود رنگ ها در تمام طول روز مطابق با آنچه قرار است درست باشند.

به خاطر داشته باشید که پرایمرهای چشم فقط برای کسانی که پوست چرب دارند وجود ندارد - فرمولاسیون های زیادی با مزایای مرطوب کننده ، اصلاح کننده رنگ و ضد پیری در بازار موجود است.

10. سایه چشم

همراه با هایلایتر ، سایه چشم محصول آرایشی مورد علاقه من است ، فقط به این دلیل که در رنگهای مختلف بسیار متنوعی وجود دارد و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد!

من شخصاً ترجیح می دهم سایه چشم های تک را به جای پالت بخرم ، زیرا لازم نیست نگران هدر دادن پول برای سایه هایی باشم که از آنها استفاده نخواهم کرد. (به راهنمای ما برای بهترین سایه چشم برای بازدیدهای خاص محصول مراجعه کنید.) با این حال ، اگر قبلاً سایه های مجزا مشابهی نداشتم ، مطمئناً به دنبال خرید یکی از پالت های برهنه فروپاشی شهری هستم ، که همه آنها برای مبتدیان عالی است.

11. ریمل

ریمل یک روش جادویی برای جمع کردن نگاه شما به هم دارد ، و فرمول های مختلف بی شماری دارد که مژه های شما را بلند ، ضخیم و فر می کند.

رنگ مشکی برای اکثر افراد مناسب است ، اما اگر مژه های بسیار روشن دارید ، ممکن است بخواهید به جای داشتن طبیعی تر ، ریمل مایل به قهوه ای بگیرید.

برای دیده شدن به تبلیغات گرام سر بزنید.

12. خط چشم

خط چشم ، مانند ریمل مژه و ابرو ، همچنین می تواند چیز کمی اضافی مورد نیاز برای ایجاد ظاهر مشت شما را اضافه کند.

در حالی که خط چشم مشکی اغلب یک ماده اصلی محسوب می شود ، اگر پوست روشن تری دارید سعی کنید خاکستری قهوه ای یا تیره را امتحان کنید.

روش های بی شماری برای استفاده از خط چشم وجود دارد ، اما روش مورد علاقه من این است که به راحتی یک خط نازک در مژه بکشید و آن را فقط با لمس فراتر از چشم خود خارج کنید.

اگر می خواهید مژه های شما ضخیم تر شوند ، می توانید از خط چشم برای خط کشیدن آب استفاده کنید. در واقع ، مداد چشم و محصولات سرمه وجود دارد که به طور خاص برای این منطقه حساس ساخته شده اند.

سرانجام ، اگر می خواهید خط چشم مایع را امتحان کنید اما از بهم ریختگی می ترسید ، توصیه می کنم ابتدا با استفاده از سایه چشم یا مداد رنگی چشم های خود را بچرخانید و سپس با خط مایع از این خط عبور کنید.

13. محصول ابرو

اعتراف می کنم ، من ابروهایم را انجام نمی دهم ، زیرا دوست دارم که چگونه طبیعی به نظر برسند. اما ، اگر به دنبال بازی ابرو خود هستید ، محصولات مختلف ابرو در خارج وجود دارد که باعث برجسته شدن آنها می شود.

محصولات ابرو در فرمولاسیون های مختلفی وجود دارد از جمله مداد ، پودر ، ریمل ، پوماد ، موم و ژل و اینکه کدام یک را انتخاب می کنید به نیاز شما بستگی دارد.

خواه به دنبال ظاهری طبیعی باشید یا به دنبال چیزی کمی نمایشی تر باشید ، حتماً از دست سبک استفاده کنید و به آرامی شدت آن را افزایش دهید تا از ظاهر مصنوعی و کشیده جلوگیری کنید. لوازم بهداشتی در حراجی تو. همچنین ، محو شدن چشمگیر و لبه های تیز اغلب می تواند برای زندگی واقعی بسیار زیاد باشد ، بنابراین ، در صورت شک ، به سادگی از شکل ابروهای طبیعی خود پیروی کنید.

ملزومات آرایش - لب:

14. براق کننده لب

برق لب در اوایل اواسط سال 2000 محبوب بود ، اما اخیراً دوباره مورد توجه قرار گرفته است ، مارک های مرسوم مانند آناستازیا بورلی هیلز ، گلاسیه و فنتی بیوتی همه نسخه های خاص خود را ارائه می دهند.

هنگامی که عجله دارید ، به آینه دسترسی ندارید (بهم ریختن سخت است) ، یا هنگامی که بقیه ظاهر شما چشمگیرتر است و به دنبال یک لب ظریف تر است ، از برق لب استفاده کنید.

15. رژ لب

نمی توانید انکار کنید که در حال حاضر رژ لب لحظه ای مهم را پشت سر می گذارد: آیا شما به دنبال یک فرمول مایع یا گلوله هستید. یک براق ، ساتن یا مات ، قطعاً یک رژ لب وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می کند!

برای مبتدیان ، من توصیه می کنم شروع به کار با رنگی کنید که نزدیک به سایه لب طبیعی شما باشد ، زیرا این ساده ترین حالت پوشیدن و گذاشتن است.

به محض این که این مسئله را خسته کردید ، بهتر است یک رنگ قرمز و کلاسیک را که می توانید در کلاس یا در موارد خاص بپوشید پیدا کنید. یک فرمول براق یا یک مرهم لب برای ظاهری نرمتر یا یک فرمول مات برای ظاهری جذاب تر تجربه کنید.

علاوه بر این ، من پیشنهاد می کنم لب قرمز را با آرایش بسیار طبیعی ، یا اصلاً ترکیب کنید.

ملزومات آرایش - ابزارها:

16. برس ها

حتما به دنبال برس های با کیفیت از مارک هایی مانند MAC و Sephora Collection بگردید ، زیرا با تمیز کردن منظم و نگهداری مناسب باید سالها دوام بیاورند.

برس هایی که باید جستجو کنید شامل برس صورت (برای استفاده از فونداسیون) ، برس کوچکتر و زاویه دار کرکی (برای استفاده از رژگونه و / یا برنز روی گونه ها) ، برس فن (برای استفاده از هایلایتر) ، برس پودری کرکی (برای استفاده از اتمام پودر یا برنز در تمام صورت شما) ، و یک برس اصلی مخلوط کن سایه چشم.

17. اپلیکیشن ها

در مورد انواع دیگر اپلیکاتورها ، من بعضی اوقات دوست دارم که به جای برس آرایشی برای استفاده از فونداسیون ، از یک زیبایی آراسته و اصلی استفاده کنم ، زیرا من این کار را دوست دارم. بعلاوه ، اگر می خواهید پودر خود را با استفاده از پودر پودر استفاده کنید ، بنابراین لزوما به برس پودر نیازی ندارید (مگر اینکه بخواهید از برس پودر برای برنز استفاده کنید).

________________________________________

منبع : ویکی پدیا